Vitajte späť!

Ste tu nový? Ak ešte nemáte u nás účet, tak sa registrujte.

Registrácia

Obchodné podmienky

Prihlasovanie

Prihlasovanie je prostredníctvom našej stránky www.eknitra.sk , cez e-shop. Prihlášky sú evidované v poradí v ktorom boli doručené. Prihláška je považovaná za záväznú, ak je doručená elektronicky najneskôr 24 hodín pred plánovaným začiatkom seminára a zároveň je uhradená do začiatku konania .

Prihlásený účastník, na email ktorý uviedol pri prihláške,  dostane predfaktúru, ktorá je aj potvrdením prijatia prihlášky. Predfaktúra obsahuje všetky identifikačné údaje potrebné pre uskutočnenie platby. Faktúra k prijatej platbe  (DPH doklad) je zaslaná mailom do troch dní po prijatí úhrady za seminár/webinár na základe predfaktúry. Po skončení seminára/webinára je účastníkovi zaslaná vyúčtovacia faktúra, na ktorej je odpočítaná zaplatená predfaktúra. Táto vyúčtovacia faktúra,  je zaslaná  na mailovú adresu uvedenú na prihláške, najneskôr 3 dni po skončení seminára/webinára.

Storno

Prihlásený účastník môže prihlášku zrušiť mailom najneskôr 24 hodín pred plánovaným začatím konania seminára/webinára. V prípade neúčasti, alebo zrušenia prihlášky po termíne uzávierky je účtovaný  storno poplatok vo výške 20 % vložného . V prípade zaplatenia a následného zrušenia účasti, do termínu uzávierky,  sa vráti celá čiastka, v lehote  2 dní od prijatia  informácie o zrušení účasti.

Zmeny

Organizátor si vyhradzuje právo na zmenu programu alebo lektora. Je však povinný o danej skutočnosti informovať prihláseného účastníka najneskôr 2 dni pred konaním seminára/webinára mailom alebo telefonicky, ak účastník uviedol svoj telefonický alebo mailový kontakt na prihláške. Zmenu lektora, obsadenosť , zmenu termínu je povinný organizátor zverejniť najneskôr 2 dni pred konaním seminára/webinára na svojej www stránke.

Alternatívne riešenie sporov (ARS)

Ak má Spotrebiteľ problém s obchodníkom (EKONOMICKÁ KANCELÁRIA Nitra,s.r.o.) kvôli zakúpenej službe, môže sa spotrebiteľ obrátiť na príslušný subjekt ARS, ktorý je zapísaný v zozname Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky.

Pokiaľ medzi Spotrebiteľom a obchodníkom vznikne spor z uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady alebo sa spotrebiteľ domnieva, že obchodník porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na obchodníka so žiadosťou o nápravu. Ak na túto žiadosť obchodník do 30 dní od dňa odoslania neodpovie alebo na ňu odpovie zamietavo, spotrebiteľ sa môže s návrhom na začatie ARS obrátiť sa príslušný subjekt. Návrh podáva Spotrebiteľ príslušnému subjektu ARS. Subjektom ARS pre spory s predávajúcim e-shopu je Slovenská obchodná inšpekcia prípadné iný orgán ARS zapísaný v zozname Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky. Zoznam orgánov ARS je dostupný na: http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-altemativneho- riesenia- spotrebitelskych-sporov/146987s

Návrh musí obsahovať náležitosti podľa § 12 ods. 4 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov. Návrh môže Spotrebiteľ podať v listinnej podobe, elektronickej podobe alebo ústne do zápisnice. Na podanie návrhu môže Spotrebiteľ použiť formulár, ktorý je dostupný aj na webovom sídle Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov. 

Subjekt ARS môže odmietnuť návrh vtedy, ak bol podaný návrh po uplynutí jedného roka odo dňa doručenia zamietavej odpovede Predávajúceho na žiadosť Spotrebiteľa o nápravu alebo márneho uplynutia 30 dňovej lehoty odo dňa, kedy Spotrebiteľ odoslal Predávajúcemu žiadosť o nápravu, na ktorú Predávajúci neodpovedal. Taktiež môže odmietnuť v prípade, že Spotrebiteľ sa pred podaním návrhu preukázateľne nepokúsil vyriešiť spor komunikáciou s Predávajúcim alebo v prípade ak hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur. Subjekt ARS môže odmietnuť návrh aj vtedy, ak sa návrh týka veci, ktorou sa už predtým zaoberal a Spotrebiteľ bol informovaný o vybavení jeho podania, pričom návrh neobsahuje žiadne nové skutočnosti a ARS by bolo vzhľadom na všetky okolnosti zjavne neúčinné. Ak je zrejmé, že ARS by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia, subjekt ARS môže takýto návrh odmietnuť. V prípade, že subjekt ARS odmietne návrh Spotrebiteľa, v takom prípade mu to bezodkladne oznámi aj s odôvodnením odmietnutia návrhu.

Subjekt návrh preskúma, aby zistil, či môže začať ARS alebo či návrh odmietne na základe dôvodov, ktoré má stanovené v pravidlách ARS. O odmietnutí subjekt spotrebiteľa informuje. Po začatí ARS subjekt kontaktuje obe strany sporu a snaží sa spor medzi nimi vyriešiť, a to hľadaním kompromisov tak, aby boli dodržané práva dotknutých osôb. Pri ARS subjekt v záujme čo najrýchlejšieho vyriešenia sporu oslovuje strany sporu najmä elektronicky alebo telefonicky; subjekt by mal ukončiť spor do 90 dní (pri zložitých prípadoch je možné predĺženie lehoty).

Cieľom ARS je nájsť kompromisné riešenie pre strany sporu a dopomôcť im tak uzavretiu súkromnoprávnej dohody. Pokiaľ sa však strany sporu nedohodnú, avšak je porušenie práv spotrebiteľa zjavné, subjekt vypracuje pre spotrebiteľa odôvodnené stanovisko, kde mu objasní jeho práva a ktoré mu môže poslúžiť ako podklad na vypracovanie návrhu na začatie súdneho konania.

Táto webstránka používa súbory cookies Na prispôsobenie obsahu a analýzu návštevnosti používame súbory cookie. Viac informácií nájdete v cookies.

Odmietnuť